فرهنگ برتر

زندگی به سبک اسلامی

فرهنگ برتر

زندگی به سبک اسلامی

فرهنگ برتر

بیایید
خوشبختی را
باهم تجربه کنیم.

نویسندگان
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

دلم گرفته

پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۵۲ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

وقتی دلت می گیره چیکار میکنی؟

نظرات  (۲)

بسیار زیبا نوشته ای کاش متن بود تا کپی کنیم.



 من سعی می کنم قدم بزنم یا بخوابم
پاسخ:
سلام دوست گرامی
 شما لطف دارین

با خوابیدن غم ها فراموش می شود ، در واقع پاک کردن صورت مسئله است چون دردی را دوا نمی کند.
قدم زدن باعث می شود انسان به اشتباهاتش بیشتر فکر بکنه و در واقع حس پیروزی و جبران بهش دست بده .(البته در مواردی)

من خودم ترجیح میدم قرآن بخونم چون خدا می فرماید با ذکر من دلها آرام می گیرد.
از نظرتون متشکرم
اصولش اینه که وقتی دلتنگی یعنی یه مشکلی داری که باید برطرفش کنی به قولی مثل کیلومتر شماره که نشون میده باید اونجای مشکلت رو برطرف کنی از طرفی باید خوشحال بود که این سنسور که دلتنگی و درد رو داره نشون میده هنوز از کار نیفتاده یعنی هنوز امیدی هست
پاسخ:
ممنون دوست من
با نظرتون موافقم
آنچه که از برخی معارف دینی بر میاد٬ بیشتر گناه باعث دلتنگی میشه و باید توبه کرد وعلت رو هم برطرف کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">